Ber’make-up’ dengan Set Kecantikan Shaklee

Assalamualaikum & salam sejahtera 😉 Kengkadang tu, saya teringin sangat nak ber’make-up’. Tengok kengkawan semua nampak cantik je dengan lipstik, eyeshadow, kulit flawless dan bergaya. Teringin, tapi malas. Acaner tu??? Pernah la jugak ber’make-up’ ni. Tapi kan, lamenyeeeee nak siap! Lepas tu kan, bila ber’make-up’, sajalah tangkap gambo. Sameeeee je! Baik tak payah make-up. Huhu […]

Continue Reading

3 konsep dan cara menurunkan berat badan

Assalamualaikum & hai 🙂 Mahu kurus? Tapi…tak kurus2 lagi??? Macam mana ni? “Eh, artis tu makan ubat kurus tu. Wow! Dah rampinglah! Nak beli jugaklah!Tapi…kenapa tak berkesan dengan aku ni?”“Okeh, nak diet lah! Lebih baik. Tapi…laparnya…hu” ;(“Huwa!!! Stressnye…tak kurus2 pong…baik aku makan je! Malas nak pikir!” Anda pernah hadapi situasi diatas? Atau…kawan2 anda ke? Sampai […]

Continue Reading

Khasiat coklat dan koko

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Pagi tadi selepas solat Subuh, saja lah saya isi masa lapang dengan membaca sekejap sebelum pung pang pung pang sediakan sarapan. Apa yang menarik pembacaan saya hari ini? Saya jumpa ni ha… Sumber : Fitness First Magazine Rasanya satu berita gembira untuk penggemar coklat ye? Sebabnya di situ tertera kebaikan […]

Continue Reading