Apa yang badan anda perlukan

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Anda pernah tahu tak, apa yang badan anda perlukan, tapi anda tak sedar ianya sangat diperlukan oleh badan anda? Tricky, kan? Tapi, anda selalu rasa penat, senang mengantuk, sakit kepala, stress dan kadang-kala sukar untuk membuang – sembelit! Tahu tak? Keadaan2 macam ni menunjukkan anda kekurangan nutrisi. Dan, kekurangan nutrisi […]

Continue Reading

Ber’make-up’ dengan Set Kecantikan Shaklee

Assalamualaikum & salam sejahtera 😉 Kengkadang tu, saya teringin sangat nak ber’make-up’. Tengok kengkawan semua nampak cantik je dengan lipstik, eyeshadow, kulit flawless dan bergaya. Teringin, tapi malas. Acaner tu??? Pernah la jugak ber’make-up’ ni. Tapi kan, lamenyeeeee nak siap! Lepas tu kan, bila ber’make-up’, sajalah tangkap gambo. Sameeeee je! Baik tak payah make-up. Huhu […]

Continue Reading

Rahsia badan kuat & berotot

Asalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Hari ni Sumie nak share satu rahsia. Rahsia ni telah menjadi inspirasi kepada abang2 sado diluar sana 🙂 Inilah die ……………. Rahsia Popeye Kuat Sihat & berOTOT tebal! Amacam? Ok tak nak cerita rahsia Popeye hari ni? Hehe 🙂 Tahu tak? Dari kita kecil kita selalu dimomokkan dengan Bayam adalah […]

Continue Reading