Getting Ahead is Getting Started

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Yes, mulakan! Jika anda tidak bermula, bagaimana nak jumpa penamatnye, ye tak? Shaklee Business Cycle 2015/2016 bermula Mac 2015. Pelbagai faedah / ganjaran yang Shaklee ditawarkan. Seperti: Hehe. Best ke best? Ini tidak termasuk bonus2 lain tau. Seperti: 1. Car Bonus 2. Leadership Bonus 3. Coordinator Bonus 4. Personal Bonus […]

Continue Reading

Isu MLM

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Baru-baru ni kat newsfeed FB saya banyak pula keluar screenshot seperti dibawah ini… Sumber: PenMerahdotCom Sumber: PenMerahdotCom Tertusuk juga hati mengenangkan makcik tua itu. Sanggup bergadai wang ringgit demi anak kesayangannya. Anak pula, sanggup pula menipu mak dia yang tak berapa mampu itu. Sedih…sedih..sedih… Disebabkan perkara macam inilah, saya percaya […]

Continue Reading

Dari Usahawan kepada Jutawan

Assalamualaikum & salam sejahtera 😉 Ingin menjana pendapatan sampingan? Ingin meniti kehidupan seperti Jutawan(dunia & akhirat insyaAllah)? Mendambakan kebebasan kewangan & masa? Atau…ingin mencapai impian terpendam anda? Sertai saya & my team. Anda berpeluang menjana pendapatan dari 2 hingga 6 angka sebulan! Berpeluang menyertai 5 star trip for FREE! Dan yang penting, anda BEBAS!  Apa […]

Continue Reading

3 langkah memulakan Pendapatan Sampingan

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Ramai yg berpendapat memulakan bisnes adalah sesuatu yg sukar. Ye, tidak di nafikan memang ianya sukar. Lebih2 lagi bisnes MLM. Tapi, tahukah anda, manisnya kejayaan itu terletak pada kesukaran, kesusahan, cabaran & halangan yg kita hadapi.  Orang kate, easy come easy go kan. Benda senang dapat, senang je nak terbuang […]

Continue Reading

#projek2ribu, kearah kebebasan kewangan & masa!

Assalamualaikum & Salam sejahtera 🙂 Indahnya dunia bila kita diberi kebebasan untuk memilih apa yg kita inginkan walau di mana jua kita berada. Seronok, kan? Apa kata anda mulakan langkah keseronokan anda dengan #projek2ribu. Tapi…apa pula tu? Ha…sebenarnya, #projek2ribu ini adalah projek khusus untuk anda menambah & mengukuhkan kedudukan kewangan anda. Dengan itu, barulah anda […]

Continue Reading

Happy New Year 2015

Alhamdulillah 🙂 Bersyukur sangat dipanjangkan umur dan masih bernafas di malam tahun baru 2015. Alhamdulillah 🙂 Pengakhiran 2014 yang memuaskan hati. REALITI IMAGINASI – angan2 yang menjadi realiti 1. Pindah Rumah2. Mengenali Shaklee3. Berbisnes Shaklee4. Proses pemulihan diri rohani & jasmani5. Niat menghantar abah pergi HAJI 20156. Bisnes Shaklee berjalan lancar. Ada masa ok, ada […]

Continue Reading

NAK BERJAYA…bukan dengan bertangguh ;)

Assalamaualaikum 🙂 Lama nak update blog, tapi asek bertangguh. Asek-asek nantila, jap lagi la…pastu, esokla…pastu, esok lagi dan sampai kesudah! Tapi disebabkan otai-otai blogger ni tiap hari update blog je, so, kite pon sentap tauuuu! Haha! Tapikan, memang btolla. Berdasarkan pengalaman sendiri, kalo ade sikap bertangguh ni, kejayaan tu susah nak capai. Contoh paling mudahlah […]

Continue Reading