Cara bangun awal pagi :)

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Hari Isnin memang hari yang ‘lemau’ bagi semua orang. Sebab dah syok cuti tetibe kene keje, kan? Lain pulak dgn hari Jumaat. Tak sabarnye nak cuti. Ade pulak tu yang berkobar2 nak keje hari Jumaat. Termasuklah diriku, huhu… Cara mudah nak bangun hari Isnin, atau sebenarnye termasuk hari2 lain jugee […]

Continue Reading

Berat badan turun, turun ke?

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Saya percaya ramai yang ingin nampak kurus dan cantik. Pelbagai cara dilakukan dan kebanyakannya mengambil langkah untuk berdiet dan mengamalkan suppliment. Bagi saya, gunalah apa cara sekali pun, asalkan matlamat tercapai dan tidak mengganggu sistem badan kita. Tapi, tahukah anda, penurunan berat badan bukan semata2 “tgk ni, aku dah kurus” […]

Continue Reading

Dari Usahawan kepada Jutawan

Assalamualaikum & salam sejahtera 😉 Ingin menjana pendapatan sampingan? Ingin meniti kehidupan seperti Jutawan(dunia & akhirat insyaAllah)? Mendambakan kebebasan kewangan & masa? Atau…ingin mencapai impian terpendam anda? Sertai saya & my team. Anda berpeluang menjana pendapatan dari 2 hingga 6 angka sebulan! Berpeluang menyertai 5 star trip for FREE! Dan yang penting, anda BEBAS!  Apa […]

Continue Reading

Lutut berkarat, jalan terjengkot2

Assalamualaikum & salam sejahtera semua 🙂 Nampak tak? Hiperbola sangat meng’sinonim’kan antara besi karat dgn tulang sendi kita. Tapi, pernahkah anda rasa, tibe2 pinggang anda bunyi ‘praaaappp’ ketika mengangkat barang, atau ketika berjalan anda merasa bisa2 antara tulang? Jika ya, sila beri perhatian kepada tulang dan sendi anda. Tahukah anda? Semakin kita meningkat usia, tulang […]

Continue Reading

3 langkah memulakan Pendapatan Sampingan

Assalamualaikum & salam sejahtera 🙂 Ramai yg berpendapat memulakan bisnes adalah sesuatu yg sukar. Ye, tidak di nafikan memang ianya sukar. Lebih2 lagi bisnes MLM. Tapi, tahukah anda, manisnya kejayaan itu terletak pada kesukaran, kesusahan, cabaran & halangan yg kita hadapi.  Orang kate, easy come easy go kan. Benda senang dapat, senang je nak terbuang […]

Continue Reading